Pozycjonowanie stron Katowice – trendy e-handlu w 2022 roku! 

To już fakt! E-commerce przeżywa prawdziwy i dynamiczny rozkwit. Wystarczy zwrócić uwagę na ilość obecnych sklepów internetowych – ponad 24 miliony, to naprawdę robi wrażenie. Agencje interaktywne, mające udział w jego sukcesie oferują mnogość usług, które pozwolą Ci stworzyć potężny i rentowny biznes. Pragniesz być rozpoznawalnym w konkretnym mieście? Proszę bardzo – pozycjonowanie stron Katowice, Warszawa, Berlin, to żaden problem. Pragniesz, aby Twoja witryna zachwycała użytkowników, gdy już realizujesz pozycjonowanie stron Katowice? Od ręki uzyskasz audyt i wsparcie UX! Pozycjonowanie sklepów w sieci wymaga od właścicieli stron znajomości obecnie dominujących trendów, nie zmienia to jednak faktu, że ze wsparciem agencji właściciele martwią się dużo mniej, częściej świętując zdobycie kolejnych kamieni milowych. Porozmawiajmy o tym, z jakich elementów powinien składać się atrakcyjny serwis internetowy? 

Bądź eco!

Współcześnie przykłada się coraz większą uwagę do potrzeb zrównoważonego rozwoju. Eco e-commerce wpływa na budowanie pozytywnego i nowoczesnego wizerunku oraz wzmacnia zaufanie klientów. Nie chodzi tylko o modę drugiego obiegu, ale nawet o dobra luksusowe. Zadbaj o opakowania wielokrotnego użytku, stosuj produkty biodegradowalne, prowadź świadomą kampanię społeczną za pomocą swoich kanałów. Wszyscy musimy zadbać o Ziemię! Bardzo często rozmawiamy na temat ekologii w kwestii Śląska, czy nie uważasz, że były to ciekawy element strategii zakładającej pozycjonowanie stron Katowice?

Kto pierwszy, ten lepszy!

Nikt z nas nie lubi czekać, prawda? A gdyby tak była możliwa ekspresowa sprzedaż i dostawa? Jest to usługa powoli wkraczająca w świat e-handlu, która pozwala na otrzymanie zamówienia nawet do godziny po jego złożeniu. Q-commerce to możliwość póki co sprofilowana do dostawców świeżej żywności i łatwo dostępnych produktów, sięgają po nią na przykład Glovo bądź Uber Eats. 

A może by tak za chwilę?

Postaw na szeroki wachlarz metod płatności do wyboru. Często klienci rezygnują z transakcji z powodu nieodpowiadającej im metody płatności bądź wysokiej ceny. Buy now, pay later to możliwość płatności odroczonej. Jest to krok w stronę rozwoju segmentu premium, który poszukuje nowych grup odbiorców.

Wykorzystaj media społecznościowe

Skonfiguruj swój sklep internetowy pod kątem social commerce. Jest to wsparcie sprzedaży na takich portalach jak Facebook i Instagram, które posiadają miliony użytkowników. Wygeneruj nowe doświadczenia, nawiąż współpracę z influencerami, buduj historię i komunikuj się z klientami codziennie!

Wielokanałowość to nowy model komunikacji

Sklep internetowy to oczywiście podstawa, jednak wymaga on dodatkowego wsparcia SEO i innych kanałów online i offline. Omnichannel to strategia wykorzystująca potencjał wszystkich dostępnych metod komunikacji. Od mailingu, przez newslettery i blogowanie, po media społecznościowe. Zwiększ swoje obroty wraz z liczbą konsumentów. 

Pozycjonowanie sklepów – bądź na bieżąco z aktualnymi trendami

Każde Twoje działanie, kolejna aktualizacja czy innowacja wymagają monitorowania i sprawdzenia, czy rzeczywiście przynoszą zadowalające efekty. Analityka to klucz do stabilnego i pozbawionego zbędnego stresu biznesu. Mają twarde dane, czarno na białym, wiesz co jest potrzebne, w jakiej formie, w jakiej ilości i ile osób na tym zyska oraz ile osób może to potencjalnie zainteresować. Nie każdy jest jednak zapalonym analitykiem, nie jest to jednak problem, gdyż takie zespoły analityczne znajdziesz w każdej doświadczonej agencji SEO. Specjaliści pomogą Ci z tym i wieloma innymi rzeczami, które wpłyną na wizerunek Twojej firmy, oczywiście pozytywnie. Daj szansę SEO, a najlepiej skorzystaj z oferty współpracy z zespołem eksperckim i obserwuj jak Twój biznes rozkwita równie dynamicznie co całe e-commerce!